شناسهٔ خبر: 28920 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایش «بین‌المللی ادبیات تطبیقی امروز» برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی ادبیات تطبیقی امروز به میزبانی دانشکده زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ همایش بین‌المللی ادبیات تطبیقی امروز برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش میزبان برگزارکننده این همایش دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران است که در روزهای سه‌شنبه و  چهارشنبه  28 و 29 بهمن 1393 آن را برگزار خواهد کرد.

در همایش بین‌المللی ادبیات تطبیقی امروز سخنرانانی از دانشگاه هاروارد، دانشگاه استراسبورگ، دانشگاه مسکو و سخنرانان ایرانی از دانشگاه‌ها و مجامع بیاناتی ایراد می‌کنند. همایش بین‌المللی ادبیات تطبیقی امروز 9 نشست خواهد داشت که مراسم افتتاحیه آن روز سه‌شنبه 28 بهمن 1393 از ساعت 8:30 تا  10 و از 13 تا 15برپا خواهد شد.

 محورهای تطبیقی؛ مکتب‌ها و جریان‌های ادبی و نقدهلی نوین است که در این بخش دیوید دمروش، علیرضا انوشیروانی، مریم بیاد سخنرانی می‌کنند.

در سالن غدیر هم از ساعت 15:10 تا 13 مطالعات فراملیتی، بینافرهنگی و بینازبانی در ادبیات تطبیقی سخنرانانی صورت می‌گیرد، سخنرانان عبارتند از: کریستین میلارد، تری ره‌ول، ژاله کهنمویی‌پور، حسین بیک‌باغبان، آیا ساکال. بعد از ظهر چهار نشست دیگر و صبح روز چهارشنبه نیز سه نشست در سه سالن برگزار می‌شود و از ساعت 11 تا 12 روز چهارشنبه پرسش و پاسخ و مراسم اختتامیه تدارک دیده شده است

نظر شما