شناسهٔ خبر: 28961 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری همایش بررسی آرا و اندیشه‌های شهید بهشتی در حوزه «مدیریت»

به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی و اندیشگاه مدیریت جهادی همایش بررسی آرا و اندیشه‌های شهید بهشتی در حوزه مدیریت، فردا در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، همزمان با آغاز سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی ایران، سمینار بررسی آرا ء و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی در حوزه «مدیریت» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این همایش که با هدف بررسی آراء و اندیشه‌ها و عملکرد شهید بهشتی با رویکرد تاریخی، برگزار می‌شود، دکتر محمدرضا بهشتی فرزند شهید بهشتی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، دکتر مجتبی امیری عضو هیئت‌ علمی دانشگاه تهران، دکتر فرشاد مؤمنی اقتصاددان، دکتر علی‌اصغر پورعزت عضو هیئت‌ علمی دانشگاه تهران و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر مقدم معاون مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) سخنرانی می‌کنند.

«آشنایی با اندیشه‌های محوری و ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی و نقش او به عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار و استمرار آن»، «تبیین بخشی از واقعیت‌های تاریخی انقلاب اسلامی با تأکید بر آراء و اندیشه‌ها و نقش شخصیت‌های مؤثر در این عرصه»، «شناخت تحریف‌های به‌عمل‌آمده در رابطه با شخصیت‌ها و ارکان اثرگذار در پیروزی و استقرار نظام اسلامی» از جمله محورهای برگزاری این همایش است.

بهشتی

همچنین «آشنایی با نقش شهید بهشتی در تدوین قوانین و تثبیت نهادهای قانونی و قانون‌گذاری در کشور»، «آشنایی با نقش شهید بهشتی در مدیریت نهادهای قانون‌گذاری، قضایی و اجرایی کشور» و «آشنایی با شیوه‌های مدیریت شهید بهشتی در سطوح فردی، خانوادگی، سازمانی و اجتماعی» از دیگر اهداف و محورهای برگزاری همایش شهید بهشتی عنوان شده است.

همایش بررسی آراء و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی در حوزه «مدیریت» با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید دکتر بهشتی و اندیشگاه مدیریت جهادی دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در تالار الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نظر شما