شناسهٔ خبر: 28979 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت نام چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از 5 اسفند

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از آغاز ثبت نام چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از پنجم اسفند ماه در دانشگاه ها و واحد های جهاد دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مهدی کاظمی خالدی، افزود: چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با برگزاری مناظره بین فینالیست های دوره های گذشته صبح روز پنج اسفند ماه افتتاح می شود.

وی با بیان این که سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اولین و تنها برگزار کننده مسابقات مناظره دانشجویی در کشور بوده است، ادامه داد: با  توجه به تجربیات سه دوره گذشته که مسابقات کشوری به صورت متمرکز در تهران برگزار شده بود، مسابقات دوره چهارم به صورت جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود و مرحله نهایی مسابقات در شهر تهران برپا خواهد شد.

کاظمی افزود: این مسابقات به منظور برگزاری مناظره هایی با هدف التزام به اخلاق علمی، پرهیز از ورود به نزاع های غیر علمی در میان نسل جوان و نخبه کشور با اهتمام به روز آمدی و کارآمدی مباحث اجرا می شود.

سرپرست سازمان دانشجویان بیان کرد: سازمان دانشجویان ایران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر دارد تا با انجام این مسابقات زمینه ساز پرورش نسلی دارای«شجاعت نظریه پردازی و مناظره در ضمن وفاداری به اصول و اخلاق و منطق در حوزه و دانشگاه» باشد.

نظر شما