شناسهٔ خبر: 29024 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تولید کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های باستانشناسی و مردم‌شناسی

پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری و سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها(سمت) در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی (تولید کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های باستانشناسی و مردم‌شناسی) تفاهمنامه امضا کردند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ بر اساس تفاهمنامه پژوهشگاه میراث فرهنگی وگردشگری و سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها دو طرف در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی از جمله تولید کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های باستان شناسی و مردم شناسی همکاری می‌کنند.

این تفاهمنامه به امضای سید محمد بهشتی، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و احمد احمدی، رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها رسید.

بر اساس این تفاهمنامه دو طرف در زمینه‌های تحقیق، تألیف و ترجمه کتابهای مبنایی و تحقیق، تألیف و تدوین کتاب‌های درسی رشته‌های مورد نیاز و مرتبط و چاپ، نشر و توزیع آثار مشترک با در نظر گرفتن امکانات همکاری خواهند کرد.

طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی در زمینه تولید کتاب‌های مبنایی در حوزه‌های باستانشناسی، مردم شناسی و سایر حوزه‌های تخصصی پژوهشگاه و نشر الکترونیکی از دیگر زمینه‌های همکاری دوطرف در این تفاهمنامه است.

این تفاهمنامه هیچ‌گونه تعهد مالی برای دوطرف ایجاد نمی‌کند و تابع قوانین و مقررات موضوعه حاکم بر جمهوری اسلامی ایران است و تعهدات مالی تنها به موجب انعقاد قراردادهای جداگانه ایجاد خواهند شد.

این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت سه سال اعتبار داشته و پایان اعتبار آن برای طرح‌های پژوهشی در حال اجرا یا نیمه تمام تأثیری نخواهد داشت.

نظر شما