شناسهٔ خبر: 29045 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تهیه‌کننده فیلم‌های «عصریخبندان»: اگر فیلمم نوروز اکران نشود نمی‌توانم فیلم جدیدی بسازم

تهیه‌کننده فیلم‌های «عصریخبندان» و «کوچه بی نام»گفت:برای اکران این دو فیلم روی نظر شورای صنفی نمایش حساسیتی ندارم اما به عنوان تهیه کننده بخش خصوصی برایم مهم است که حداقل یکی از این فیلم‌ها در نوروز 94 اکران شود تا بتوانم فیلم جدیدم را ابتدای سال 94 آغاز کنم.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ منصور لشکری قوچانی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی «عصر یخبندان» و «کوچه بی‌نام» ، درباره اکران این فیلم‌ها در نوروز 94 گفت: پروانه نمایش این دو فیلم قبل از جشنواره فیلم فجر صادر شده است و ما منتظر تشکیل جلسه شورای صنفی نمایش و تصمیم نهایی آن‌ها برای نمایش یکی از این اثار در اکران نوروز هستیم.

وی افزود: برای اکران این دو فیلم روی نظر شورای صنفی نمایش حساسیتی ندارم اما به عنوان تهیه کننده بخش خصوصی برایم مهم است که حداقل یکی از این فیلم‌ها در نوروز 94 اکران شود تا بتوانم فیلم جدیدم را ابتدای سال 94 آغاز کنم.

تهیه کننده کوچه بی‌نام تاکید کرد: اگر فیلمم در نوروز اکران نشود نمی‌توانم فیلم جدیدی بسازم .

بنابراین گزارش فیلم‌های سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی و «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و نظر مخاطبان اهالی رسانه و منتقدان را به خود جلب کردند.

نظر شما