شناسهٔ خبر: 29053 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مستند «چشم در برابر چشم» در دانشگاه تهران نمایش داده می‌شود

مستند «چشم در برابر چشم» با موضوع پدیده شوم اسیدپاشی های اصفهان و حواشی رسانه ای پیرامون آن هفته آینده در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ یکشنبه هفته آینده 3 اسفند 93 مستند «چشم در برابر چشم» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد. این مراسم در ساعت 14 با حضور آمنه بهرامی و فریدالدین حداد عادل، از مصاحبه شوندگان مستند، برگزار خواهد شد.

مستند «چشم در برابر چشم» با موضوع پدیده شوم اسیدپاشی های اصفهان و حواشی رسانه ای پیرامون آن است که کارگردانی آن را سیدمحمدعلی صدری نیا و تهیه کنندگی آن را میرمحمدحسین رضوی برعهده داشته اند. پخش این اثر توسط سفیرفیلم انجام خواهد شد.

«چشم در برابر چشم» روایتی متفاوت از وقایع تلخی که در چند سال گذشته در مورد جنایت اسیدپاشی رخ داده است، ارائه می دهد. گفتنی است در این مستند به پرونده اسید پاشی «آمنه بهرامی» به شکلی متفاوت پرداخته شده است و وقایعی ناگفته را از زبان قربانی و همچنین افراد دیگر روایت کرده است.

این مستند به بهانه اسیدپاشی های اصفهان به سراغ بازخوانی یک پرونده قدیمی در مورد اسیدپاشی نیز رفته است. حواشی رسانه ای بوجود آمده پس از این اتفاق که منجر به اعتراضاتی در اصفهان شد نیز از موضوعاتی است که در فیلم مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نظر شما