شناسهٔ خبر: 29154 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» در گروه آزاد اکران می‌شود

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان از فردا در گروه آزاد خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره آخرین مصوبات جلسه عصر امروز شورا اظهار داشت: در جلسه امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» ساخته ابراهیم ابراهیمیان منعقد شد و این فیلم از فردا (پنجشنبه 30 بهمن ماه) در گروه آزاد اکران خود را آغاز خواهد کرد.

 این فیلم داستان زن و مردی است که به واسطه یک آگهی در یک روزنامه در خانه پیرمردی مشغول به کار می‌شوند که در این خانه قدیمی حوادثی رخ می‌دهد و داستان بر پایه این حوادث و البته رابطه میان زن و مرد جوان فیلم شکل می‌گیرد.

صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، خسرو بامداد، رابعه مدنی، نقی سیف‌جمالی و سورن مناچکانیان در «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی صابر ابر، نازنین بیاتی و پریوش نظریه در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و از بهمن سال 92 تا کنون در صف اکران قرار داشته تا اینکه طبق مصوبه شورای صنفی نمایش از فردا در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

نظر شما