شناسهٔ خبر: 29382 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نیکولاس کیج» به فیلم جدید «نیکولاس کیج» پیوست

«نیکولاس کیج» در پروژه سینمایی زندگینامه «ادوارد اسنودن» به کارگردانی «الیور استون» ایفای نقش می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ «نیکولاس کیج» برای بازی در فیلم زندگی اداوارد اسنودن، مقاطعه‌کار اسبق اداره امنیت ملی آمریکا،‌ به مونیخ سفر کرده است.

«الیور استون»، کارگردانی این فیلم را به عهده دارد و از سال 2006 و ساخت فیلم «مرکز تجارت جهانی»، این اولین همکاری «استون» و «کیج» محسوب می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم چند روزی است که در مونیخ آغاز شده و «کیج» قرار است در آن نقش یکی از مقامات سرویس جاسوسی آمریکا را بازی کند. «جوزف گوردون لویت» 33 ساله نیز در این فیلم نقش «ادوارد اسنودن» را بازی خواهد کرد، علاوه بر او و کیج، بازیگران دیگری چون «شایلن وودلی»، «ملیسا لئو»، «تیموتی اولیفانت» و «تام ویلکینسون» ایفای نقش می‌کنند.

 بنا بر این گزارش، «استون» این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای نوشته خودش و با اقتباس از کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» نوشته «لوک‌ هاردینگ»، خبرنگار نشریه گاردین کارگردانی می‌کند.

 البته خبرهای حاکی از آن است که او در ساخت این فیلم علاوه بر کتاب «پرونده اسنودن: تحت تعقیب‌ترین مرد جهان» از کتاب «زمان اختاپوس» نوشته «آناتولی کوچرنا» نیز استفاده می‌کند.

«اسنودن» که هم اکنون با پناهندگی موقت در خاک روسیه به سر می‌برد در صورت بازگشت به ایالات متحده با 30 سال محکومیت زندان مواجه خواهد شد.

نظر شما