شناسهٔ خبر: 29385 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار باشگاه خبری - دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

باشگاه خبری علامه طباطبایی با همکاری دانشجویان و معاونت فرهنگی به صورت آزمایشی آغاز بکار کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ نسخه آزمایشی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) www.atnanews.ir آغاز بکار کرد.

این رسانه مجازی که وابسته به دانشگاه علامه طباطبائی است از ابتدای بهمن ماه جاری با نظر مستقیم دکتر سلیمی رئیس دانشگاه و پیگیری های دکتر ذکیانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با هدف پوشش اخبار و مطالب دانشگاه علامه و بکارگیری دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات به منظور کسب مهارت و تجربه رسانه ای فعالیت آزمایشی خود را آغاز نموده است و قرار است که در آینده ای نزدیک طی مراسمی رسماً رونمایی شود.

"عطنا" رسانه مجازی درون دانشگاهی است که در سطح یک دانشگاه و توسط تیمی دانشجویی اقدام به فعالیت حرفه ای خبری می نماید که در نوع خود حرکتی جدید در سطح دانشگاه های کشور است.

دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه به عنوان قطب علمی این رشته ها سالیانه بسیاری از دانش آموختگان خود را روانه رسانه ها و روزنامه های کشور می نماید و خیلی عظیمی از نخبگان و فعالین رسانه ای از این دانشگاه فارغ التحصیل گشته اند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه نیز در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا تاکیدکرد: موضع رسمی دانشگاه علامه در سایت اصلی دانشگاه به نشانی www.atu.ac.ir درج می شود و مطالبی که در این سایت منتشر می شود موضع رسمی این دانشگاه نیست.

نظر شما