شناسهٔ خبر: 29391 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان از امروز

سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از آغاز ثبت نام چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خبر داد و گفت: ثبت‌نام از امروز پنجم اسفنددر دانشگاه‌ها و واحد های جهاددانشگاهی کشور انجام می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی کاظمی در نشست خبری که صبح امروز در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در محور های قانونمداری، اخلاق مداری، اعتدال و خرد ورزی به عنوان گام های اساسی در حوزه رشد فردی، مدیریت جهادی، تحول اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و در حوزه بحث توسعه و نوآوری علمی و اشتغال دانش بنیان، نوع دوستی، خدمت داوطلبانه، عدالت محوری، رضایت از زندگی، بهداشت روانی و سلامت عمومی در حوزه اجتماعی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات با کمک واحد جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها و در 15 استان کشور برگزار می‌شود که برگزیدگان در سه سطح استانی، منطقه‌ای و ملی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افزود: با توجه به تجربیات سه دوره گذشته که مسابقات کشوری به صورت متمرکز در تهران برگزار شده بود، مسابقات دوره چهارم به صورت جداگانه در سراسر کشور برگزار می شود و مرحله نهایی مسابقات در شهر تهران برپا خواهد شد.

کاظمی افزود: تا کنون استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، لرستان، کرمان و مرکزی آمادگی خود را اعلام کرده اند و به گروه‌های برگزیده علاوه بر جوایز نقدی نشان خواجه نصیر الدین طوسی نیز اهدا خواهد شد.

وی این مسابقات را فرصتی مناسب عنوان کرد که به واسطه آن دانشجویان قوای ابتکار و استدلال شان را در هر رشته و حوزه ای تقویت کرده و همچنین زمینه تفکر خلاق و نقاد را در میان دانشجویان ایجاد می کند.

نظر شما