شناسهٔ خبر: 29410 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زمان مصاحبه ۱۳ رشته دكتری پژوهش محور اعلام شد

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد گفت: اطلاعات مربوط به زمان مصاحبه پذيرفته شدگان ۱۳ رشته دوره دكتري پژوهش محور بر روي سايت قرار گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: پذيرفته شدگان دكتري پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی افزود: پذيرفته شدگان مي بايست در روزهاي مصاحبه مداركي شامل: اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد به ضميمه ريز نمرات دو مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامي است. اساتيد محترم مي بايست آخرين حكم كارگزيني خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

فاضل گفت: چنانچه پذيرفته شده اي طرح پژوهشي خود را با استادي انتخاب كرده كه راهنماي ۲ دانشجو در اين مقطع مي باشد، لازم است داوطلب فوق، استاد راهنماي خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتي را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنماي جديد برساند.

نظر شما