شناسهٔ خبر: 29494 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کمپانی تلويزيونی روسی کارمندانش را کم می كند

کمپانی سی‌تی‌سی میدیا، به عنوان تنها سازمان پخش دولتی در روسیه، قصد دارد ۱۰ درصد از کارمندانش را اخراج کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ این كمپانی كه دارد خودش را برای رویارویی با سالی بسیار سخت در صنعت تلویزیون آماده می‌كند، بیش از هزار کارمند دارد که قرار است حدود ۱۰۰ نفر از آن‌ها به زودی از کار بی کار شوند.

یولیانا اسلاشچوا مدیر ارشد سی‌تی‌سی مدیا اعلام کرده که کارمندان باقی‌مانده هم در سال جدید از مزایای کمتری برخوردار خواهند بود. او گفته است برایش بسیار مهم است که کارمندان کلیدی در جایگاه خود باقی بمانند، به همین دلیل هم سعی دارد تا حداقل افراد را کنار بگذارد.

از آنجا كه سال گذشته کشور روسیه قانونی وضع کرد که با استناد به آن تمامی کمپانی‌های خارجی تا سال ۲۰۱۶ می‌توانند تنها ۲۰ درصد سهام کمپانی‌های روسی را در اختیار داشته باشند کمپانی ام‌تی‌جی كه بیش از ۳۰ درصد سهام این كمپانی را در اختیار دارد، مجبور به فروش بخشی از سهام خود در سی‌تی‌سی خواهد بود و البته به گفته خودشان با میل حاضر هستند این کار را انجام دهند.

انتظار می‌رود در سال جدید و در مقایسه با سال ۲۰۱۴، صنعت تبلیغات تلویزیونی روسیه تا حدود ۳۰ درصد پسرفت داشته باشد. در ضمن پیش‌بینی شده که شبکه‌های اصلی پخش جهانی، تا ۴۰ درصد از خرید خود از برنامه‌های ساخت روسیه را کاهش دهند.

نظر شما