شناسهٔ خبر: 29531 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارت آزمون دوره دکتری از 12 اسفند توزیع می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از روز سه شنبه 12 اسفندماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی صبح امروز اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ تا پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

داوطلبان می توانند در این مهلت به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد یا اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری پس از مشاهده کارت شرکت در آزمون خود از آن و برگ راهنما پرینت تهیه کنند.

در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ تعداد ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۷ هزار ۴۸۷ مرد و ۱۲۳ هزار و ۷۶ نفر زن هستند.

به گفته توکلی هر داوطلب باید پس از دریافت کارت شرکت در آزمون نسبت به کنترل اطلاعات مندرج در پرینت کارت، بررسی های لازم را انجام و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ،۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مشاهده کرد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط و قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفندماه اقدام کند.

همچنین چنانچه داوطلبانی نسبت به بندهای ۳ و ۷ (جنسیت و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی دیدند در روزهای چهارشنبه ۱۳ یا پنج شنبه ۱۴ اسفندماه به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص ذیربط مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود. ضمنا در خصوص بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچ گونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هر داوطلب باید با توجه به شماره داوطلبی در کارت ورودی و براساس آدرس حوزه امتحانی نیز که بر روی پرینت کارت درج شده، حوزه امتحانی خود را شناسایی کند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبان فاقد عکس یا فاقد مُهر بوده یا عکس آن واضح نباشد ضروری است در ساعات مشخص شده شخصا و با در دست داشتن ۲ قطعه عکس ۳*۴، کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و موضوع را پیگیری کند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ در صبح روز جمعه ۱۵ اسفندماه برای پذیرش دانشجو در ۲۵۰ کد-رشته امتحانی و در هفت گروه آموزشی در ۵۳۴ شهرستان و ۱۰۲ حوزه امتحانی برگزار می شود.

نظر شما