شناسهٔ خبر: 29589 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حمایت مالی و معنوی از توسعه نشریات دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در اردیبهشت 94 گفت: تلاش ما حمایت مالی و معنوی از نشریات دانشجویی و توسعه بیشتر آنها است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ سید ضیا هاشمی در خصوص برنامه ها و سیاست گذاری های وزارت علوم برای نشریات دانشجویی گفت: نگاه ما نسبت به فعالیت های دانشجویان نگاهی توسعه ای است و همیشه تلاش ما بر این بوده و هست که حمایت های مالی و معنوی را در حوزه های مختلف فعالیت دانشجویان افزایش دهیم و تا در یک فضای فرهنگی و علمی نشریات دانشجویی توسعه بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: جشنواره نشریات دانشجویی کشور  اردیبهشت ۱۳۹۴ در تهران برگزار می شود.

به گزارش مهر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۲ بهمن بوده و اختتامیه آن هفته اول اردیبهشت ۹۴ برگزار می‌شود، در این جشنواره دانشجویان از مرحله ایده‌پردازی و طرح تا مرحله اجرا و داوری حضور دارند

نشريات برتر در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، عقیدتی – دینی، هنری – ادبی، طنز - کاریکاتور با هم به رقابت می پردازند.

همچنین نشريات برتر (رقابت بين نشريات) در حوزه علمي، فرهنگي – اجتماعي، سياسي، عقيدتي – ديني، هنري – ادبي، طنز و كاريكاتور و در حوزه آثار برتر(رقابت بين دانشجويان صاحب اثر در نشريات در موضوعات مقاله و يادداشت، گزارش، مصاحبه، طنز، طرح گرافيكي و كاريكاتور و كميك استريپ، متن ادبي(شعر –داستان كوتاه و ..)، اينفوگراف و صفحه آرايي (انتخاب عكس، تيتر ...) و در در بخش ويژه برترين نقد دانشجويي انتخاب می شود.

همچنین در این جشنواره آثار دانشگاهی رسانه هاي كشور در هشت بخش خبر، يادداشت، گزارش، مقاله، مصاحبه، طنز، طرح گرافيكي و كاريكاتور، متن ادبي (قطعه ادبي، شعر و داستان) با هم به رقایت می پردازند.

نظر شما