شناسهٔ خبر: 29660 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوران عاشقی برای اکران عمومی چند دقیقه کوتاه می‌شود

علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «دوران عاشقی» قصد دارد این اثر را برای اکران چند دقیقه‌ای کوتاه کند و همچنین اصراری ندارد فیلمش در نوروز روی پرده برود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «دوران عاشقی» درباره کم و کیف اکران این فیلم سینمایی در ایام نوروز گفت: مجموع امور مربوط به اکران این فیلم به عهده پخش کننده است و هر تصمیمی که بگیرد قطعا اجرایی می شود.

وی ادامه داد: البته پیش از این برای اکران نوروزی «دوران عاشقی» اعلام آمادگی کرده بودیم اما در حال حاضر زمان را برای تبلیغات از دست داده ایم و من دیگر اصراری به اکران فلیمم در ایام نوروز ندارم.

دوران عاشقی

این کارگردان سینما متذکر شد: اعلام لیست آثار سینمایی برای اکران نوروزی آنقدر دیر شده که دیگر فرصت کافی برای تبلیغات محیطی و ساخت تیزر وجود ندارد.

رئیسیان درباره تغییرات فیلم سینمای «دوران عاشقی» در اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر امسال گفت: با توجه به بازخوردهایی که از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر دریافت کردم به این نتیجه رسیدم که چند دقیقه از فیلم را کوتاه کنم بنابراین منتظرم ببینم تکلیف فیلم برای اکران چه می شود.

نظر شما