شناسهٔ خبر: 29695 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کنسرت علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران لغو شد

کنسرت علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که قرار بود دوشنبه یازدهم اسفند ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود، برای دومین بار پیاپی طی چند روز گذشته لغو شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علی رضوی مدیر برنامه های علیرضا قربانی ضمن اعلام این خبر گفت: این برنامه که بعد از برپا نشدن کنسرت این خواننده در مشهد و کنسرت برگزار شده وی در ساری تازه ترین اجرای زنده علیرضا قربانی محسوب می شد، چند ساعت قبل از برگزاری کنسرت با اعلام معاونت فرهنگی دانشگاه لغو شد.

وی ادامه داد: لغو کنسرت علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران در حالی است که تیم اجرایی کنسرت تمامی پیگیری های اداری لازم برای برپایی کنسرت را با مسوولان دانشگاه انجام داده بودند اما این بار با اعلام شورای نظارت دانشگاه به معاونت فرهنگی، کنسرت لغو شد. البته توضیحی که باید درباره مساله به آن تاکید کنم تایید شورای فرهنگی دانشگاه برای برگزاری این کنسرت بود که به ما از قبل اعلام شده بود.

رضوی افزود: فعلا از سوی مسوولان دانشگاه توضیح رسمی و کتبی به ما برای لغو کنسرت داده نشده، اما طبق شنیده هایی که داشتیم گویا لغو کنسرت مشهد در تصمیم اخیر بی‌تاثیر نبوده است.

مدیر برنامه های علیرضا قربانی توضیح داد: با اینکه برای برگزاری کنسرت در دانشگاه شهید بهشتی نیازی به کسب مجوزهای همیشگی از سوی وزارت ارشاد نداریم اما من از مسوولان معاونت هنری و دفتر موسیقی وزارت ارشاد تشکر می کنم که از دیروز تا کنون پیگیر ماجرا بودند و نهایت تلاش خود را انجام دادند که کنسرت بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

براساس این گزارش، علیرضا قربانی قرار بود در این کنسرت قطعاتی از آثار منتخب خود طی یک سال گذشته را که در برنامه های مختلف خود اجرا کرده بود به مخاطبان ارائه دهد.

نظر شما