شناسهٔ خبر: 29818 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بیست‌وچهارمین شماره فصلنامه جاویدان خرد منتشر شد

بیست و چهارمین شماره فصلنامه جاویدان خرد با مقالاتی همچون احیای علم در مثنوی معنوی، بررسی مسأله خلاقیت در هنر سنتی، بررسی و تحلیل رویکرد ذهن‌گرایی در معرفت‌شناسی توماس آکوئیناس و ... منتشر شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ بیست و چهارمین شماره فصلنامه جاویدان خرد با سردبیری دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی منتشر شد.

در این شماره مقالاتی با عناوینی همچون احیای علم در مثنوی معنوی، بررسی مسأله خلاقیت در هنر سنتی، بررسی و تحلیل رویکرد ذهن‌گرایی در معرفت‌شناسی توماس آکوئیناس، تبیین رویکردها و فرایند روش‌شناختی حکمت اشراق، معرفت شهودی در فلسفه‌ افلاطون، سنت تفسیری الهیات الشفاء منتشر شده است.

احیای علم در مثنوی معنوی نوشته شهرام پازوکی، بررسی مسأله خلاقیت در هنر سنتی به قلم شهریار پیروزرام و سعید بینای مطلق و بررسی و تحلیل رویکرد ذهن‌گرایی در معرفت‌شناسی توماس آکوئیناس نوشته غلامحسین خدری ازجمله مقالات منتشر شده این شماره است.

همچنین تبیین رویکردها و فرایند روش‌شناختی حکمت اشراق تألیف عبدالحسین خسروپناه، معرفت شهودی در فلسفه‌ افلاطون از ایمان شفیع‌بیک و سنت تفسیری الهیات الشفاء به قلم محمد جواد اسماعیلی از دیگر مقالات این شماره است.

علاقه مندان جهت دانلود چکیده مقالات به دو زبان انگلیسی و فارسی می توانند اینجا کلیک کنند.

نسخه کامل مقالات به زودی در پایگاه تخصصی نور قرار خواهد گرفت.

نظر شما