شناسهٔ خبر: 29820 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

واکنش به فرش قرمز هالیوود/ با خدا روراست باشید

برگزاری فرش قرمز انجمن بازیگران فیلم (SAG) و مراسم اسکار با اعتصاب‌های برخی از افراد همراه بود که در این اعتصاب‌ها به فعالان در هالیوود هشدار داده شد که توبه کنند و با خدا روراست باشند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ افرادی در جهان هستند که انتقادهایی به شیوه زندگی ستاره های سینما دارند و بعضا آنها را منحرف می دانند. شیوه لباس پوشیدن و رفتار آنها را نمی‌پسندند و به ویژه وقتی پای مواد مخدر و روابط جنسی بی قاعده هالیوودی در میان باشد مردم معتقد نسبت به آن حساس‌تر می‌شوند تا جاییکه اعتراض خود را در مراسم های بزرگ سینمایی مانند اسکار نشان می‌دهند.

مارک استیونس از معتقدان به کتاب مقدس برگزاری رویدادهای اعتصابی را در مجاور محل سکونت خود در شهر اورنج کانتری ایالات متحده آمریکا تدارک می‌بیند. او بعد از برگزاری فرش قرمز مراسم انجمن بازیگران فیلم (SAG) و مراسم اسکار این روند را گسترده‌تر کرد.

 

مذهبیون و هالیوود

مارک استیونس وقتی درباره گناهان هالیوود صحبت می‌کند مانند فرد فلپس واعظ کلیسای باپتیست وست‌برو که او هم به هالیوود معترض است، حرف‌های خود را به جزییات تقسیم نمی‌کند. او اعتنایی به «خدا از سیگاری‌ها متنفر است» به عنوان پیام کلیسای وستبرو نمی‌کند.

مارک استیونس معتقد است که رسالت او در زندگی «نجات دادن انسان‌ها» است. او می‌گوید: نگاه کنید، پیرامون اینجا (مراسم فرش قرمز) انسان‌های هیجان زده زیادی راه می‌روند، آیا آنجا امیدی هست!؟

مذهبیون و هالیوود

استیونس پیغامی نیز برای تمام هالیوودی‌ها دارد، «توبه کنید، با خدا روراست باشید، مشروب خواری، مواد مخدر و انحرافات جنسی را رها کنید».

مذهبیون و هالیوود

و اما در اعتراضی دیگر مردی در لباس نظامی و کلاهی فلزی به سر، انجیلی دست ساز را به خیابان آورده و به منحرفان جنسی منفور، هشدار می‌دهد و خطابش افرادی چون برد پیت، بروس ویلیس و تام کروز است.

مذهبیون و هالیوود

چهره‌های مشهور و معروف خرسند در لیموزین‌ها و خودروهای شاسی بلندشان، بی‌تفاوت به معترضان عبور می‌کنند.

استیونس می‌گوید: آن‌ها خود را پشت شیشه‌های دودی و ضد گلوله و برج‌های عاج فیل‌شان پنهان می‌کنند اما گاهی یک نفر شیشه دودی و ضد گلوله آن‌ها را پایین می‌کشد و عکسی می‌گیرد یا به ما یک علامت پیروزی بزرگ نشان می‌دهند.

نظر شما