شناسهٔ خبر: 29824 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی بررسی می‌شود

نشست«هم اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی» از طرف گروه مطالعات قرآنی و حديث پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ نشست «هم اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی» از طرف گروه مطالعات قرآنی و حديث پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۹۳ از ساعت  ۳۰ /۸ الی ۱۷ در سالن حکمت واقع در بزرگراه کردستان، خیابان ایرانشناسی (۶۴)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، طبقه همکف برگزار می شود.

اقتضائات عصر جدید و ضرورت‌های اجتماعی همگانی شدن فهم قرآن از یک سو و اقبال فزاینده در بهره‌برداری‌های میان‌رشته‌ای، باعث شده تا مسئله جایگاه مطالعات قرآنی در تحول و ارتقای علوم انسانی مدار بحث و گفتگوی متخصصان و پژوهشگران این حوزه قرار گیرد.

بر این اساس، گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با برپایی برنامه ای با عنوان "هم اندیشی جایگاه مطالعات قرآنی در تحول علوم انسانی" فضا را برای تعامل و تعاطیِ فکری دانشوران مطالعات قرآنی فراهم ساخته است.

در این برنامه در محضر اساتید و قرآن پژوهان: آقایان دکتر صادق آیینه وند، دکتر سید رضا مؤدب، دکتر محمدعلی ایازی، دکتر احمد پاکتچی، دکتر محمدعلی لسانی فشارکی، دکتر ابوالفضل خوش منش، دکتر مقصود فراستخواه و شماری دیگر از صاحبنظران خواهیم بود.

گروه مطالعالت قرآنی و حدیث پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از  کلیه علاقمندان و محققان و صاحبنظران برای شرکت در این جلسه دعوت کرده است.

نظر شما