شناسهٔ خبر: 29829 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

برای دومین بار بررسی می‎شود؛

بررسی حدود و ثغور پوشش دانشگاهی در برنامه «حذف و اضافه»

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی وچهارمین قسمت خود برای بار دوم، به بررسی مسئله حجاب و پوشش در دانشگاه ها  می پردازد.

فرهنگ امروز: این برنامه که امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند ماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، در بخش اول با تشکیل یک مناظره دانشجویی متشکل از فعالین این عرصه به آسیب شناسی وضعیت کنونی آن می پردازد.

«حذف و اضافه» در بخش دوم خود پیرامون شبهات مطرح شده در فضای دانشگاهی درباره حجاب به گفتگو با دكتر ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و خانم دکتر فرشته روح افزا، معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی- اجتماعی زنان خواهد پرداخت.

گفتنی  است «حذف و اضافه» پیش از این در برنامه ای با حضور حجت الاسلام محمدرضا زائری و موافقین و منتقدین مسئله حجاب، به بررسی وضعیت کنونی آن پرداخت.

 

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره ۱۰۰۰۰۳۹۳ و یا ایمیل daneshgah@tv۳.ir پیام ارسال کنند.

نظر شما