شناسهٔ خبر: 29908 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اصلاحات «دریا و ماهی پرنده»انجام شد

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده با انجام اصلاحات در انتظار صدور پروانه نمایش است .

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ امیر پورکیان تهیه کننده فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» درباره آماده سازی فیلم گفت: متاسفانه سوءتفاهم های شخصی برخی از افراد باعث شد وقفه در نمایش آن صورت گیرد که با حمایت دوستان در ارشاد اصلاحاتی که به فیلم ضربه نمی‌زد انجام شد و در نهایت با اصلاحات انجام شده در جشنواره به نمایش درآمد.

وی درباره اصلاحات فیلم توضیح داد: برای اولین بار فیلم توسط شورای پروانه نمایش دیده شده و اصلاحات محتوایی  و دیالوگی به فیلم داده شد که ما تلاش کردیم نظر شورا را جلب کنیم و اصلاحات را انجام دادیم اما وقتی فیلم به جشنواره اصفهان داده شد برخی افراد سلیقه شخصی خود را اعلام کردند و باعث شد شورای نمایش را تحت تاثیر نظرات شخصی خود قرار دهند. که با صحبت‌هایی که صورت گرفت تلاش کردیم نظر شورا را جلب کنیم.

تهیه کننده «خنده‌های آتوسا» درباره میزان اصلاحات انجام شده گفت: ما تنها اصلاحاتی را انجام دادیم که شورای پروانه نمایش به ما اعلام کرد و آن را پذیرفتیم و  اجازه ندادیم سلایق شخصی افراد به فیلم ضربه بزند . فیلم در جشنواره به نمایش درآمد و برای دریافت پروانه نمایش اقدام کردیم . فیلم درباره آزادی است که حق همه انسان‌ها است . برخی برداشت‌های غلطی از فیلم داشتند.

 وی درباره زمان اکران فیلم گفت: اگر پروانه نمایش فیلم صادر شود احتمالا اکران دوم نوروز گروه هنر و تجربه جای خواهد شد. فیلم «دریا و ماهی پرنده» درباره نوجوانی 17 ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می برد.احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می کند اما...

در این فیلم همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی،مازیار نوروزی، محسن تمیزی، مهرداد غفارزاده به ایفای نقش می‌پردازند.  بنابراین گزارش، امیر پورکیان تهیه‌کننده «خنده‌های آتوسا» از ارایه خبر درباره این فیلم خودداری کرد و آن را به نشست خبری که برای این فیلم در نظر گرفته شده است موکول کرد.

نظر شما