شناسهٔ خبر: 30068 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رسول یونان در آخرین نشست مینی مال نیاوران

ششمین و آخرین نشست خانه مینی مال نیاوران در سال 93 روز چهارشنبه 20اسفندماه با حضور رسول یونان نویسنده و پژوهشگر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ رسول یونان که در سومین نشست خانه مینی مال نیاوران در ارتباط با تاریخچه مینی مال و همچنین ویژگی های مینی مال مباحثی را ارائه کرده بود در آخرین نشست اعضای خانه مینی مال  بنا دارد در ارتباط با  مباحث گذشته سلسله  بحث های خود در زمینه مینی مال را ادامه دهد.

خانه مینی مال نیاوران تاکنون پنج نشست ادبی  با حضور نویسندگان و منتقدین بزرگی همچون جواد مجابی ، اسداالله  امرایی ، عباس جزینی ،  علی عبداللهی و رسول یونان برگزار کرده که با استقبال زیادی از سوی علاقمندان به این گونه داستانی مواجه شده است. در این نشست ها تاکنون مباحثی در ارتباط با تاریخچه مینی مال و ویژگی های آن و همچنین تفاوت های آن با شعر و دیگر گونه های ادبیات مطرح شده و میهمانان این نشست ها با توجه به شناخت و نوع نگاهشان به موضوع نسبت به روشن شدن مباحث توضیحاتی را ارائه کرده‌اند.

 آخرین نشست خانه مینی مال نیاوران در سال ۹۳ چهارشنبه بیستم اسفندماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و شرکت در این جلسه برای عموم علاقمندان آزاد است.

نظر شما