شناسهٔ خبر: 30108 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعلام زمان مصاحبه پذيرفته شدگان پژوهش محور دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذيرفته شدگان ۷ رشته دكتری پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، دکتر مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر در خصوص رشته هاي اعلام شده براي مصاحبه خاطرنشان كرد: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته شامل: مهندسي مكانيك-طراحي جامدات، علوم باغباني- گياهان دارويي ادويه اي و نوشابه اي، علوم باغباني- ميوه كاري، علوم باغباني- سبزي كاري، علوم باغباني- گياهان زينتي، مديريت- مديريت مالي، حسابداري در سايت اعلام شده است.

علوی فاضل افزود: پذيرفته شدگان باید در روزهاي مصاحبه مداركي شامل: اصل مدرك كارشناسي و كارشناسي ارشد به ضميمه ريز نمرات دو مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند.

وی تاکید كرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامي است. اساتيد باید آخرين حكم كارگزيني خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: چنانچه پذيرفته شده اي طرح پژوهشي خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنماي خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتي را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنماي جديد برساند.

علوی فاضل گفت: زمان مصاحبه سایر رشته های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال به

 

    نظر شما