شناسهٔ خبر: 30177 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیرپاترین نشریه - کتاب ایران تجلیل شد

نشریه «آینه پژوهش» که ۲۵ سال است بدون حتی یک شماره وقفه و به صورت مداوم منتشر شده است، در مراسمی با حضور سه تن از معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر، مراسم تجلیل از مجله «آینه پژوهش» به سردبیری حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد که در حال حاضر هم رئیس هیئت نظارت بر ضوابط نشر کتاب در کشور است، عصر دیروز چهارشنبه ۲۰ اسفند در مراسمی با حضور معاونان فرهنگی، مطبوعاتی و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و به همت موسسه خانه کتاب برگزار شد.

سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد جهت گیری باز و سعه صدر علمی، گسترش فرهنگ نقد و تضارب افکار، رعایت معیارها و ترازهای علمی و اخلاقی در انتشار و توجه به نثر پیراسته و معیار را از ویژگی های مجله ۲۵ ساله «آینه پژوهش» که دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آن را منتشر می کند، خواند.

وی همچنین کتابشناسی، ارتباطات گسترده با افراد و محافل مختلف، تعادل شخصیتی و شاگردپروری حجت الاسلام مهدوی راد را از ویژگی های سردبیر مجله «آینه پژوهش» خواند.

همچنین حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در سخنان خود این مجله را از نظریات رویکرد محور و نه رویداد محور که مایه وزانت و وجاهت جامعه اسلامی هستند قلمداد کرد.

در این مراسم همچنین سید فرید قاسمی مورخ مطبوعاتی، سید علی موسوی گرمارودی شاعر و نشریه دار سالهای دور، محمد اسفندیاری منتقد و پژوهشگر، نصرالله پورجوادی مدیر سابق مجله نشر دانش و پژوهشگر در حوزه فلسفه و عرفان، حجت الاسلام لک زایی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمد علی مهدوی راد رئیس هیئت نظارت بر ضوابط نشر و سردبیر مجله «آینه پژوهش»

 و همچنین مجید غلامی جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب سخنرانی کردند که مشروح آن متعاقبا منتشر خواهد می شود.

نظر شما