شناسهٔ خبر: 30200 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان در دانشگاه پیام نور کارآفرین می‎شوند

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ارتقای کیفیت آموزشی و تربیت دانشجویان کارآفرین را مهم ترین اولویت و برنامه این دانشگاه در سال ۱۳۹۴ اعلام کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایرنا؛ میرزا حسن حسینی گفت: یکی از برنامه های اصلی ما در دانشگاه پیام نور کیفی سازی دروس آموزشی است زیرا برنامه های دانشگاه پیام نور کتاب محور است.

واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو دارد که ۳۰۰ نفر از آنان در مقطع دکتری ، ۱۸ هزار در مقطع کارشناسی ارشد و بقیه در دوره کارشناسی در ۱۴۴ رشته مشغول تحصیل هستند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران یکی از برنامه های جدی محمدعلی سرلک سرپرست جدید این دانشگاه را گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی عنوان کرد و افزود: در واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران بدنبال کیفی سازی تجهیزات و ارتقای پرسنل هستیم.

حسینی تاکید کرد: ایجاد تحول در دانشگاه پیام نور با فرهنگ سازی، بالندگی افراد و تغییر ساختارها امکان پذیر است تا از این راه به نیازهای مخاطبین پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بیشتر دانشجویان در تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری را به روش پژوهش محوری جذب کنیم، خاطرنشان کرد متاسفانه موضوع بیشتر پایان نامه ها تکراری و غیر کاربردی است که دانشگاه ها باید براساس نیاز رشته های جدید میان رشته ای را ایجاد کرده و اقدام به پذیرش دانشجویان کیفی در مقاطع تحصیلات تکمیلی کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: عمده ترین برنامه ای که برای کارآفرینی داریم برگزاری جشنواره ایده ها و توسعه پژوهشگاه های تحقیقاتی در استان تهران با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال است.

نظر شما