شناسهٔ خبر: 30210 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

«حذف و اضافه» بنابر درخواست دانشجویان پیگیری می کند؛

پیگیری مطالبات دانشجویان دانشگاه آزاد از مسئولین

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» در سی  و پنجمین قسمت بنابر درخواست های مکرر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، به پیگیری مباحث آموزشی و صنفی این دانشگاه  می پردازد.

فرهنگ امروز: این برنامه که در هفته پایانی استثنائا روز شنبه ۲۳ اسفند ماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ به طور زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود، با حضور مسئولین معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سعید کاردار، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پرسش ها و مطالبات دانشجویان این دانشگاه را پیگیری می کند.

از جمله مباحثی که «حذف و اضافه» در این برنامه بررسی خواهد کرد، بحث تعداد دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، کیفیت تحصیلی، سطح علمی اساتید، امکانات رفاهی- صنفی دانشجویان، افزایش شهریه ثابت این دانشگاه و مباحث آموزشی- صنفی دیگر خواهد بود.

گفتنی  است «حذف و اضافه» پیش از این در برنامه های دیگری نیز با حضور مسئولین این دانشگاه به پیگیری سوالات و مسائل دانشجویان این دانشگاه پیرامون مباحث دیگر پرداخته بود.

 

برنامه تلویزیونی «حذف و اضافه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیما است که به مؤلفه‌های دانشگاه طراز انقلاب اسلامی و بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌پردازد. مخاطبین برای بیان دغدغه ها و مشکلات خود می توانند به شماره ۱۰۰۰۰۳۹۳ و یا ایمیل daneshgah@tv۳.ir پیام ارسال کنند.

 

نظر شما