شناسهٔ خبر: 30233 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرج‌ا... سلحشور و جمال شورجه «قصه های تبیان» را می‌سازند

مجموعه اپیزودیک «قصه های تبیان» به تهیه‌کنندگی فرج الله سلحشور و مدیریت هنری جمال شورجه برای پخش از شبکه افق ساخته می شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل ازمهر؛ جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون درباره ساخت این مجموعه تلویزیونی گفت: مجموعه «قصه های تبیان» با موضوع داستان های روز و قصه های کهن تاریخی و مذهبی دربرگیرنده اتفاقات واقعی همراه با حکمت و عبرت است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج متولی اصلی مجموعه «قصه های تبیان» است، ادامه داد: این مجموعه که «قصه های تبیان» نام دارد به تهیه کنندگی فرج الله سلحشور  ساخته می شود و بنده هم به عنوان مدیر هنری کنار تیم تولید قرار دارم. این مجموعه هم اکنون در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد و توسط فیلمنامه نویسان جوان و مقید به اسلام و انقلاب در حال نگارش است.

به گفته وی، منصور براهینی که از فیلمنامه‌نویسان فعال در حوزه انقلاب اسلامی است به عنوان سرپرست تیم فیلمنامه نویسان معرفی شده است.

این کارگردان سینما همچنین با اشاره به ساختار «قصه های تبیان» گفت: ساختار این مجموعه تلویزیونی اپیزودیک طراحی و اجرا شده و مدت زمان هر یک از اپیزودها ۴۰ دقیقه است.

وی درباره مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: تا کنون ۱۱ قسمت از یک مجموعه را تولید کرده ایم و حسین زندباف هم مشغول تدوین است. همچنین قرار است تا پایان سال ۱۳۹۴، شانزده قسمت دیگر تولید کنیم تا از شبکه افق پخش شود.

جمال شورجه در پایان با اشاره به اینکه از صفر تا صد مجموعه «قصه های تبیان» متعلق به تلویزیون است، بیان کرد: این مجموعه در ابتدا «قصه های خدا» نام داشت و در نهایت «قصه های تبیان» نام گرفت.

    نظر شما