شناسهٔ خبر: 30314 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرویز پرستویی هم جوایزش را حراج کرد

پرویز پرستویی هم جوایز اصلی‌اش را برای احداث سرپناهی برای بی‌خانمان‌ها به فروش گذاشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایسنا؛ این بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون‌ در یادداشتی که اختصاصا آن را در اختیار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قرار داده‌، آورده است: «از آنجایی که در این ایام همه مردم شریف ایران در تکاپوی برگزاری عید نوروز و چیدن سفره هفت سین‌شان هستند که من هم به سهم خود به همه ملت ایران پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم. اما یادمان باشد، هستند بانوانی که بدون سرپرست و سرپناه در گوشه‌های خیابان عمر خود را سپری می‌ کنند. نه سفره هفت سین دارند و نه خانواده‌ ای که به دیدنش بروند.

در این ارتباط بانوی سینمای ایران و کارگردان ارزشمند میهن‌مان خانم رخشان بنی‌اعتماد و دوست عزیز و هنرمند برجسته سینمای ایران ‌، رضا کیانیان به کمک هموطنانمان آمده‌اند و جایزه‌هایی که حاصل تلاششان در عرصه فرهنگ و سینما بوده را به نفع برادران و خواهران بی‌خانمان به فروش گذاشته‌اند.

در این راستا بنده هم جایزه‌های بین‌المللی خود را که در جشنواره‌های رم‌، رباط‌، جیپور‌ و بلگراد دریافت کرده‌ام را برای فروش به نفع هموطنان بی‌خانمان تقدیم می‌کنم.» رخشان بنی‌اعتماد و رضا کیانیان طی چند روز گذشته،جوایزشان را حراج کردند.

نظر شما