شناسهٔ خبر: 30424 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد برای سال آینده

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد با بیان اینکه سال آینده در این دانشگاه با عنوان سال «تجلیل از شهدا» نامگذاری شده است، گفت: برای سال آینده 8 محور برای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌ایم و در این راستا برنامه‌های مختلفی خواهیم داشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد در رابطه با برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در سال آینده گفت: 8 محور «دین»،«اخلاق»، « امام، انقلاب رهبری»، «فرهنگ»، « هنر»، «مشاوره»،«فضای مجازی و حقیقی» و «فعالیت‌های اجتماعی» محورهای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ما برای سال آینده است.

وی افزود: در دانشگاه آزاد سال آینده به عنوان سال «تجلیل از شهدا» نامگذاری شده و در این راستا در دو عرصه فعالیت خواهیم کرد، یک عرصه شهدایی هستند که زندگی آنها می‌تواند برای لایحه‌های مختلف اجتماعی الگو شود که در این رابطه همایش‌هایی را مانند همایش زندگی مقام معظم رهبری در تبریز، همایش زندگی امام(ره) در اراک و همایش زندگی شهید بهشتی را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: عرصه دیگر هم شهدایی هستند که یادگاران آنها در واحدهای دانشگاه آزاد در حال فعالیت هستند. بیش از 110 هزار نفر که متعلق به خانواده ایثارگران هستند، احساس می‌شود به این عزیزان توجهی نمی‌شود و ما همه واحدها اعلام کردیم مراسمی برای تجلیل از آنها برگزار کنند تا آنها احساس غرور کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد تاکید کرد: در راستای 8 محوری هم که گفته شد، نزدیک به 280 سر فصل مشخص شده و به استان‌ها ابلاغ شده است.

هاشمی در ادامه گفت: در سال جاری مصوب شد که حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، مجموعه عناصر دانشگاه یعنی اساتید، کارکنان و دانشجویان را مخاطبان حوزه فرهنگی و اجتماعی ببیند و برنامه‌ریزی‌ها بر این اساس صورت گیرد که سال آینده نیز این مسئله پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، مقوله عفاف و حجاب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، برای سال آینده هم طرح‌هایی برای عفاف و حجاب پیش‌بینی شده‌است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد ادامه داد: ما اصرار داریم به بصورت جدی کانون‌های فرهنگی اجتماعی و صنفی را فعال کنیم، تا جایی هم که امکان دارد سعی می‌شود از ظرفیت اساتید و خود دانشجویان برای برنامه‌ریزی و حتی اجرا کمک گرفته شود.

نظر شما