شناسهٔ خبر: 30462 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برادران روسو در جدال «انتقام جویان» پیروز شدند

تیم دو نفره کارگردانی فیلم‌ «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» سازندگان دو فیلم بعدی ابرقهرمان‌های مارول یعنی «انتقام جویان» خواهند بود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ جو و آنتونی روسو که فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» را کارگردانی کرده بودند و برای فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» هم بازخواهند گشت، جای خود را به عنوان ماموران اجرایی اصلی فیلم‌های کمپانی مارول محکم‌تر می‌کنند. این دو برادر مسئولیت کارگردانی هر دو قسمت فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» را بر عهده خواهند داشت و این مجموعه میلیارد دلاری را از دستان جاس ودون که دو فیلم اول را کارگردانی کرده بود درمی‌آورند.

این دو برادر مراحل آغاز فیلمبرداری «جنگ ابدیت» را در سال ۲۰۱۶ آغاز خواهند کرد و هر دو فیلم را با یک فیلمبرداری طولانی به پایان می‌رسانند. هنوز نویسنده این دو فیلم مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود آن‌ها بخواهند بار دیگر با کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان «سرباز زمستان» همکاری کنند. آن‌ها در فیلم «جنگ داخلی» نیز همکاری کرده‌اند که برادران روسو کار فیلمبرداری آن را ماه آینده آغاز خواهند کرد.

این قرارداد جدید سوال‌هایی را درباره قرارداد روسو‌ها با کمپانی سونی به وجود آورده است. این دو در ماه مارس قراردادی سه ساله را با این کمپانی واقع در کولور سیتی امضا کردند و با توجه به اینکه کار کردن روی فیلم‌های «انتقام‌جویان» پروسه شدیدا وقت‌گیری است، باید دید آن‌ها تا چه حد فعال خواهند بود.

فیلم «جنگ داخلی» در حال حاضر در مراحل اولیه تهیه به سر می‌برد و قرار است روز ششم ماه می سال ۲۰۱۶ اکران شود. با توجه به تعداد بالای ابرقهرمانان حاضر در این فیلم، طرفداران به آن به عنوان یک مینی فیلم «انتقا‌م‌جویان» نگاه می‌کنند. قسمت‌های اول و دوم «جنگ ابدیت» هم قرار است در روزهای چهارم ماه می سال ۲۰۱۸ و سوم ماه می سال ۲۰۱۹ اکران شوند.

برادران روسو کار خود را در کمدی‌های تلویزیونی و با کارگردانی اپیزودهای سریال «توسعه تیمه تمام» از اوایل تا اواسط دهه ۲۰۰۰ آغاز کردند و تا سال ۲۰۱۲ و با سریال‌های «پایان‌های خوش» و «تمام شب بیدار» در این زمینه به کار خود ادامه دادند. با این حال، کار آن‌ها در چندی از اپیزودهای سریال «Community» بود که باعث شد بتوانند «سرباز زمستان» را کارگردانی کنند - فیلمی که موفق به کسب ۷۱۷.۷ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی شد. 

نظر شما