شناسهٔ خبر: 30515 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«پنگوئن های ماداگاسکار» فیلم شماره یک در نمایشگرهای خانگی

انیمیشن «پنگوئن‌های ماداگاسکار» که به تازگی در قالب دی‌وی‌دی برای سینماهای خانگی ارایه شده، در راس فروش این فیلم‌ها قرار گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ «پنگوئن‌های ماداگاسکار» در حالی در راس فهرست پرفروش های خانگی جای گرفت که این نسخه بلو - ری به تازگی وارد بازار شده است. این فیلم که در سینماهای آمریکا به فروشی ۸۳.۲ میلیون دلاری دست یافت، چهارمین فیلم از مجموعه «ماداگاسکار» است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ اکران شد و از آن زمان تاکنون با دنباله هایش ۲.۲۵ میلیارد دلار در سراسر جهان بلیت فروخته است.

در یک رقابت فشرده «مهاجرت: خدایان و شاهان» محصول کمپانی فاکس قرن بیستم که به تازگی وارد بازار دی‌وی‌دی شده، در مکان دوم فروش خانگی آمریکا جای گرفت. این اسطوره مذهبی با بازی کریستین بیل در نقش حضرت موسی تنها حدود ۶۵ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا فروش کرد.

«آنی» ساخته سونی پیکچرز نیز در مکان سوم چارت فیلم‌های خانگی جای گرفت. این فیلم که نسخه جدید فیلم کلاسیک موزیکال سال ۱۹۷۷ است، در سینماها فروشی ۸۵.۹ میلیون دلاری را ثبت کرده بود.

«پنگوئن های ماداگاسکار» که ساخته دریم ورکز است از ۲۶ نوامبر راهی سینماهای آمریکا ‌شده بود. در این انیمیشن بندیکت کامبربچ، تام مک گارت، کریس میلر و جان مالکوویچ نقش آفرینی کرده‌اند.

ریکو، اسکیپر، کووالسکی و پرایوت شخصیت‌های اصلی داستان به عنوان چهار برادر هستند و در این فیلم جدید، مقدمه‌ای از ماجراهای چهار فیلم نمایش داده شده قبل، در مرکز قصه قرار گرفته است: اینکه ‌چطور آن‌ها توانستند تبدیل به مامورهای مخفی شوند و بعدها با شخصیت منفی اصلی داستان یعنی دکتر اکتاویوس براین (با بازی مالکوویچ) مبارزه کنند. آن‌ها تبدیل به استادهای تغییر قیافه و جاسوسی می‌شوند و جلوی نقشه‌های شیطانی دکتر اکتاویوس در ایرلند را می‌گیرند.

پنگوئن‌های ماداگاسکار ابتدا به عنوان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی توسط شبکه نیکلودین آمریکا ساخته و در بیش از ۲۷ کشور پخش شد. شخصیت‌های اصلی این مجموعه، پنگوئن‌های کارتون ماداگاسکار هستند که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می‌کنند.

نظر شما