شناسهٔ خبر: 30520 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«سنگ اژدها»ی ایرانی تا پایان بهار آماده می‌َشود

بازی ایرانی «سنگ اژدها» (Dragon stone) که توسط شرکت بازی‌سازان ستاره آبی و با سرمایه گذاری شرکت توسعه نرم افزار سریر ساخته شده، تا اواخر فروردین ماه، برای عرضه سراسری در کشور آماده سازی می‌شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛‌ این بازی که در سبک رانر مرحله ای (Runner) است، با بیش از یکسال و نیم فعالیت مستمر یک تیم ۱۵ نفره تهیه و سعی شده با ایجاد نوآوری در این نوع سبک بازی‌ها، دوربین سوم شخص، متمایل از بالا به پایین باشد که با حرکت کارکتر به طرفین جاده دوربین حرکت نیم دایره ای دارد که به هیجان کار اضافه خواهد شد.

بر اساس این گزارش در اکثر بازی های رانر کارکتر در سه لاین حرکت می‌کند که با چپ و راست کردن کلید، کارکتر شما لاین‌های حرکتی خود را عوض می‌کند اما در این بازی حرکت روی جاده به‌صورت آزاد است وکاربران می بایست برای عبور یا دریافت سکه های قرار داده شده در جاده دقت و تلاش بیشتری کنند.

 در این بازی کاربران می‌توانند با جمع‌آوری سکه، الماس و گذر از موانع سخت امتیاز خود را بالا برده و همچنین کاربران در این بازی چند پاورآپ متفاوت دارند. از مزیت های دیگر این بازی می‌توان به داشتن یک راوی در حین بازی اشاره کرد که در طی مراحل بازی می‌تواند نوع عملکرد کاربر را برای شما بازگو کند. همچنین در این بازی از سینماتیک‌های متنوع برای درک بهتر داستان بازی استفاده شده است.

بازی ایرانی «سنگ اژدها» تابستان ۹۴ وارد بازار سراسر کشور می شود.

نظر شما