شناسهٔ خبر: 30527 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ساخت سالن‌های نمایشگاه کتاب آغاز شد

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ساخت سالن‌های نمایشگاه کتاب تهران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛‌ مدیر کمیته اجرایی با اشاره به روند اجرایی نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) گفت: با توجه به جدول زمان‌بندی، تیم اجرایی به منظور انجام امور اجرایی سالن‌ها و زیر ساخت‌های نمایشگاه از تاریخ 3 فروردین ماه در مصلی تهران حاضر شد.

وی افزود: پس از ساخت سالن گمرک و پشتیبانی، کار ساخت و نصب سازه‌های سالن‌ها در فضای بیرونی مصلی آغاز شد و تلاش می‌شود تا در زمان معین شده کار ساخت آن‌ها به پایان رسد.

صفری درباره اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: شرکت برق با حضور در مصلی اقدامات زیرساختی را آغاز کرده‌ است و کار انتقال کابل‌های برق با درصد ایمنی بالا در حال اجراست.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز کار انتقال خطوط تلفن را در دست انجام دارد و پیش‌بینی ‌می‌شود بیش از 3500 خط تلفن در نمایشگاه کتاب تهران فعال شود.

رئیس نمایشگاه کتاب پاریس به تهران می‌آید

امیر مسعود شهرام‌نیا قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور موریسه رئیس نمایشگاه کتاب پاریس در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، وی افزود: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب پاریس دعوت‌نامه معاونت امور فرهنگی تقدیم وی شد و موریسه از آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

شهرام‌نیا همچنین از دعوت رئیس نمایشگاه کتاب بلونیا برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب بلونیا چند روز دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد و دعوت از رئیس نمایشگاه کتاب بلونیا برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران انجام خواهد شد. امیدواریم که ایشان نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کنند.

قائم مقام  نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه گفت: هماهنگی‌های لازم با کشور عمان انجام شده است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که در اردیبهشت ماه به شکل مناسبی در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدورایم که تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب غرفه‌ها به ناشران تحویل گردد.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام (ره) خمینی برگزار می‌شود.

نظر شما