شناسهٔ خبر: 30533 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گلاره عباسی از حضورش در جشنواره زنان فرانسه گفت

گلاره عباسی با اشاره به حضورش در یک سریال شبکه نمایش خانگی گفت: امیدوارم امسال درکارهایی بازی کنم که مردم آن را دوست داشته باشند.

گلاره عباسی بازیگر سینما که در فیلم سینمایی «شیار 143» خوش درخشید به دلیل حضورش درجشنواره زنان  دو هفته در کشور فرانسه حضور داشت  و به تازگی به ایران بازگشته درباره جایزه جشنواره زنان فرانسه گفت: در جشنواره زنان فرانسه فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شمانزدیکترند» توانست جایزه ویژه این جشنواره از آن خود کند که در این سفر خانم آبیار حضور نداشتند و من به تنهایی در این جشنواره حاضر شدم.

وی درباره استقبال مخاطبین از فیلم گفت: برایم بسیار جالب بود مخاطبین از فیلم استقبال خوبی کردند و این جایزه که جایزه ویژه این جشنواره است بسیار ارزنده است که به فیلم خانم آبیار تعلق گرفت. این جشنواره دو جایزه دارد که یک جایزه جشنواره است و دیگر جایزه ویژه جشنواره است که جایزه ویژه به فیلم اهداء شد.  

بازیگر فیلم «شیار 143» در ادامه درباره حضورش در تلویزیون گفت: در برنامه تلویزیونی «مهربانو» حضور داشتم که به عنوان مجری بازیگر در کنار خانم لادن طباطبایی قرار گرفتم که برنامه خوبی بود.

وی از فعالیتهایش در سال 94  گفت: در پروژه «شهرزاد» آقای فتحی قرار است که نقشی را برعهده داشته باشم که هنوز کار من شروع نشده و جلوی دوربین ایشان نرفتم.

عباسی درباره تصمیمش در سال 94 و انتخاب فیلمنامه‌ها گفت: امیدوارم امسال درکارهایی بازی کنم که توسط دیده شود و مردم آن را دوست داشته باشند.

نظر شما