شناسهٔ خبر: 30535 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هیو جکمن سر به سر هوادارانش گذاشت

هیو جکمن با اعلام این که ممکن است دیگر در نقش ولورین ظاهر نشود، سر به سر هوادارانش گذاشت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛‌ هیو جکمن بازیگر فیلم «مردان ایکس» با گذاشتن عکسی در اینستاگرامش گفت شاید این آخرین حضور او در این نقش باشد.

هیو جکمن تصویری از مشت خود را با سه پنجه آهنی بیرون آمده از انگشتانش گذاشته و زیر آن نوشته است: «آخرین بار»  

جدیدترین قسمت ولورین قرار است سوم مارس ۲۰۱۷ اکران شود. این فیلم هنوز عنوانی ندارد و در آن جکمن در نقش شخصیت اصلی یعنی ولورین بازی کرده است.

جکمن آخرین بار در سال ۲۰۱۴ در فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» در این نقش ظاهر شد. جیمز مک آوری، مایکل فاسبندر و جنیفر لارنس در این فیلم همراه او بازی کردند.

جکمن با ایفای نقش ژان والژان در فیلم موزیکال «بینوایان» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال ۲۰۱۳ و نامزد جایزه بفتا و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی برای همین نقش شد. او پیش از این در سال ۲۰۰۲ نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای ایفای نقش در فیلم «کیت و لئوپولد» شده بود و برنده جوایزی مانند تونی و امی هم هست.

مجموعه فیلم های «مردان ایکس» از مجموعه فیلم‌های سینمایی ابرقهرمانی است. این مجموعه فیلم ها بر اساس داستان ها و مجلات مصور کمپانی مارول کامیکس (مخصوصاً داستان های مردان ایکس) ساخته شده است. حق استفاده از شخصیت های گروه مردان ایکس و شخصیت های مربوط به آن در فیلم های سینمایی متعلق به کمپانی فاکس قرن بیستم است. بنابراین فیلم های این مجموعه توسط این کمپانی تولید شده اند و شخصیت های آن نیز (به استثنای کوئیک سیلور ) در دیگر فیلم هایی که با اقتباس از شخصیت های کمپانی مارول ساخته شده است (مانند انتقام جویان) حضور ندارند.

تا کنون ۷ فیلم از این مجموعه فیلم‌ها به نام‌های «مردان ایکس»، «ایکس ۲: مردان ایکس متحد می‌شوند»، «مردان ایکس: آخرین ایستادگی»، «خاستگاه مردان ایکس: ولورین»، «مردان ایکس: کلاس اول»، «ولورین» (فیلم ۲۰۱۳) و «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» ساخته شده است.

این بازیگر ۴۶ ساله استرالیایی مدتی است به سرطان پوست مبتلا شده و برای سومین بار زیر تیغ جراحی رفته است.  

نظر شما