شناسهٔ خبر: 30554 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«ایران برگر» پرفروش‌ترین و «روباه» کم‌ مخاطب‌ترین فیلم اکران نوروز شدند

«ایران برگر» همچنان در صدر جدول فروش روزانه قرار دارد. در حالیکه 17 روز از اکران نوروزی گذشته این فیلم سینمایی «ایران برگر» است که توانسته گوی سبقت را از بقیه فیلم ها برباید و با 420 میلیون تومان فروش در صدر جدول فروش تهران قرار بگیرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ در حالیکه 17 روز از اکران نوروزی گذشته این فیلم سینمایی «ایران برگر» است که توانسته گوی سبقت را از بقیه فیلم ها برباید و با 420 میلیون تومان فروش در صدر جدول فروش تهران قرار بگیرد. این فیلم با احتساب فروش روز (نهم فروردین ماه) در تهران به مرز گیشه نیم میلیارد تومان نزدیک شده است.


«استراحت مطلق» و «رخ دیوانه» با فاصله اندکی از یکدیگر در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند. فیلم کاهانی در حالیکه 22 سینما در اختیار دارد تاکنون 385 میلیون و «رخ دیوانه» با 30 سالن 365 میلیون تومان فروخته اند. در رتبه چهارم جدول اکران فیلم «طعم شیرین خیال» قرار دارد. فیلمی که در تهران 15 سینما در اختیار دارد اما آمار فروش رسمی آن از فردا اعلام خواهد شد. اما کم مخاطب ترین فیلم روی پرده «روباه» بهروز افخمی است. این فیلم البته در بیشتر سالن هایش به صورت تک سانس و دو سانس روی پرده می رود. فیلمی که طی 10 روز نمایش در تهران حدود 30 میلیون تومان فروخته است. «روباه» یک هفته دیرتر از بقیه فیلم های نوروزی استارت زده است.


آمار فروش 4 فیلم اکران نوروزی در تهران تا پایان روز شنبه 8 فروردین ماه به روایت پخش کنندگان به شرح زیر است:


ایران برگر: فروش شنبه: 62 میلیون- مجموع فروش تهران:420 میلیون تومان
استراحت مطلق: فروش شنبه: 39 میلیون- مجموع فروش تهران: 385 میلیون تومان
رخ دیوانه: فروش شنبه: 41 میلیون- مجموع فروش تهران: 365 میلیون تومان
روباه: فروش شنبه: 2 میلیون- مجموع فروش تهران: 30 میلیون تومان

نظر شما