شناسهٔ خبر: 30560 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توصیه خسرو معصومی به خانه سینما

خسرو معصومی کارگردان سینما آرزو کرد در سال جدید مشکل فیلم هایی که اجازه اکران نیافته اند حل شود و از خانه سینما خواست به امور صنفی بیشتر توجه کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از بانی فیلم؛ خسرو معصومی کارگردان سینمای ایرانگفت: به دلیل اینکه سال ۱۳۹۳ به لحاظ مالی، سال خوبی برای مردم نبود و تحت فشار بودند تبعا قدرت خرید و سفر رفتن پایین بود و در ایام تعطیلات نوروز هم کمتر می توانند به مسافرت بروند.


وی افزود: با وجود فشارهای مالی که به مردم خوب سرزمینم وارد شده است اما پیشنهاد می کنم برای آرامش روح و آسیب های احتمالی که در نتیجه تنگنای مالی دیده اند به مسافرت های کوتاه و کم هزینه بروند و یا اینکه هر کاری که فکر می کنند حال روحی شان را خوب می کند انجام دهند.


این کارگردان سینما درباره آرزوی سینمایی خود نیز گفت: امیدوارم خانه سینما به عنوان یک نهاد صنفی فکری به حال عوامل و افرادی که در سنگر سینما زحمت می کشند و کمتر در معرض دید هستند بکند تا وضعیت معیشتی آنها نیز روبه راه شود. متاسفانه سینماگران بی کاری داریم که سال ها است خانه نشین هستند و خانه سینما هم عملا کاری برای آنها انجام نداده است.


کارگردان فیلم «خرس» در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سال ۱۳۹۴ رفتارهای صنفی در خانه سینما بیش از گذشته رونق یابد و شاهد شکوفایی سینمای ایران باشیم. یکی از آرزوهای من این است که فیلم های پشت اکران مانده و آثاری که مشکل پروانه نمایش دارند هرچه زودتر اکران شوند و شاهد دیده شدن فیلم «خرس» همراه با مردم نیز باشم.

نظر شما