شناسهٔ خبر: 30563 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رئیس نمایشگاه کتاب پاریس به تهران می‌آید

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور موریسه، رئیس نمایشگاه کتاب پاریس در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایکنا؛ امیرمسعود شهرام‌نیا، قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب پاریس دعوت‌نامه معاونت امور فرهنگی تقدیم وی شد و موریسه از آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وی همچنین از دعوت رئیس نمایشگاه کتاب بلونیا برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و افزود: نمایشگاه کتاب بلونیا چند روز دیگر کار خود را آغاز خواهد کرد و دعوت از رئیس نمایشگاه کتاب بلونیا برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران انجام خواهد شد. امیدواریم که وی نیز در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کند.

شهرام‌نیا با اشاره به میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه گفت: هماهنگی‌های لازم با کشور عمان انجام شده است و آن‌ها اعلام کرده‌اند که در اردیبهشت ماه به شکل مناسبی در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت روند اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به آغاز غرفه‌بندی‌ها در فضای بیرونی شبستان، امیدواریم تا یک هفته قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب غرفه‌ها به ناشران تحویل شود.

براساس این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نظر شما