شناسهٔ خبر: 30564 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات حمیدرضا نعیمی درباره اجرای دوباره نمایش سقراط

کار گردان نمایش «سقراط» گفت:این نمایش به صورت خصوصی و بدون کمک دولتی و البته با تغییرات اندک آماده اجرا شده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛‌ حمیدرضا نعیمی در رابطه با اجرای دوباره نمایش «سقراط» و در واکنش به اینکه اجرای دوباره این نمایش آیا بازتولید است یا تغییر چندانی نداشته است، گفت: با اسم باز تولید موافق نیستم به دلیل اینکه خیلی از زمان این اثر نگذشته است. چرا که از اولین روزی که از اجرای نمایش «سقراط» می‌گذرد در سه زمان نمایش روی صحنه رفته است، پس باز تولید محسوب نمی‌شود. من باز تولید را آثاری می‌بینم که شاید در زمان‌های قبل‌تر اجرا  شده‌اند و حالا با شرایط جدید آماده اجرا شده‌اند.

وی تصریح کرد: بنده پس از گفت‌وگو با مسئولان برای اجرای اثری جدید صحبت کردم که مسئولان  بیشتر راغب بودند با توجه به استقبالی که در آن  زمان  از «سقراط» شده بود، دوباره اجرای اثر را انجام دهیم.

نعیمی با اشاره به اینکه «سقراط» با تغییرات اندک اجرا می‌شود، اظهار داشت: تغییرات در جهت ارتقای سطح کیفی نمایش انجام شده و ما تمرین‌های سختی را از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز کردیم تا بتوانیم در ایام عید یک نمایش خوب را روی صحنه ببریم.

وی با تاکید بر اینکه این نمایش به صورت خصوصی اجرا می‌شود، گفت: اجراهای قبلی «سقراط» هم بدون هزینه دولتی اجرا شده و اجرای جدید نیز به همان منوال قبلی و هزینه شخصی روی صحنه می‌رود.

نظر شما