شناسهٔ خبر: 30686 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پاسخ میرکریمی به شایعات درباره «دختر»: فیلم معلق است

رضا میرکریمی کارگردان فیلم سینمایی «دختر» ضمن گلایه از خبرهای غیرموثقی که در مورد فیلم جدیدش منتشر شده است، گفت: هنوز مراحل پیش‌تولید «دختر» هم به‌صورت جدی شروع نشده است و وضعیت فیلم معلق است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ «دختر» نام فیلمنامه تازه رضا میرکریمی است که مهران کاشانی آن را نوشته است، فیلمنامه‌ای که اواخر سال گذشته پروانه ساخت گرفت. ساخت فیلم «دختر» هنوز آغاز نشده است، اما حرف‌ها و حدیث‌ها در مورد زمان تولید کار، بازیگران آن و منابع مالی حمایت‌کننده از فیلم جدید میرکریمی، از چندی پیش به‌صورت غیررسمی در فضای رسانه‌ها آغاز شده است.

طبق آنچه رسانه‌ها اعلام کرده‌اند، هدیه تهرانی و فرهاد اصلانی بازیگران اصلی کار هستند و یک بانک خصوصی قرار است از فیلم حمایت کند. اما رضا میرکریمی از شایعات مطرح‌شده درباره فیلم نظر دیگری دارد.

 میرکریمی در گفتگو با تسنیم از بدقولی حامی مالی گفته شده فیلم خبر داد و گفت: مراحل پیش‌تولید فیلم «دختر» معلق است و تمام خبرهایی که در مورد تأمین بودجه این فیلم توسط یک بانک منتشر شده است غیرموثق است و تا امروز هیچ نوع حمایت مالی نداشتیم.

 میرکریمی در مورد حضور فرهاد اصلانی در فیلم جدیدش هم گفت: حضور فرهاد اصلانی در فیلم «دختر» اصلاً قطعی نیست و فقط یک گپ کوتاه در مورد فیلم با هم زدیم.

میرکریمی اضافه کرد: سایت کافه سینما و چند سایت دیگر نیز در این باره خبررسانی کرده بودند و یک سایت خبری هم شماره من را در اختیار مخاطبانش قرار داده بود و عده‌ای تمام ایام عید با من تماس می‌گرفتند و از من می‌خواستند در فیلمی که هنوز وضعیتش مشخص نیست حضور داشته باشند و برای بازیگری تست بدهند.

میرکریمی حضور محمود کلاری برای این فیلم را تأیید کرد ولی گفت: مدیر فیلمبرداری محمود کلاری است و پروانه ساخت را هم با نام او گرفتیم ولی تا زمانی که منابع مالی تأمین نشود طبیعتاً فیلم آغاز نمی‌شود و احتمال اینکه او سر فیلم دیگری برود وجود دارد.

کارگردان فیلم «امروز» در آخر باز هم تأکید کرد: هنوز پیش‌تولید «دختر» به‌صورت جدی شروع نشده است و تولید فیلم معلق است.

نظر شما