شناسهٔ خبر: 30687 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیحات «کافه سینما» درباره یک خبر

سایت کافه سینما توضیحاتی درباره یک خبر منتشر شده در تسنیم ارسال کرده است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛خبری با عنوان «پاسخ میرکریمی به شایعات درباره «دختر»: فیلم معلق است» روی خروجی تسنیم منتشر شد که در آن اشاره‌ای به سایت «کافه سینما» شده است. مسئولین این سایت توضیحاتی در مورد این خبر ارسال کرده‌اند.

متن این توضیحات به این شرح است:

خبرگزاری تسنیم،دوستان ادب و هنر

در خبری با تیتر: پاسخ میرکریمی به شایعات درباره «دختر»: فیلم معلق است؛ آمده:
[میرکریمی] ضمن گلایه از سایت «کافه سینما» که شماره اش را در اختیار مخاطبانش قرار داده است گفت: تمام ایام عید با من تماس می گرفتند و از من می خواستند در فیلمی که هنوز وضعیتش مشخص نیست حضور داشته باشند و برای بازیگری تست بدهند.
ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که کافه سینما تنها در خبر مربوطه، عبارت: «رضا میرکریمی برای نقش دختر دنبال یک چهره تازه است» را ذکر کرده، و طبعا خبری از ذکر شماره یا هیچ اطلاعات شخصی دیگری در این باره نیست.
با این وجود به نظر می‌رسد بازیگری، همچنان علاقه‌مندان بسیاری در میان مردم ایران دارد که تنها ذکر این یک جمله، باعث چنین اتفاقی شده است. پدیده‌ای که ریشه‌یابی خاص خود را می‌طلبد.

با احترام
سایت کافه سینما

توضیحات تسنیم:

با مراجعه به فایل صوتی گفتگوی منتشر شده از رضا میرکریمی، مشخص شد که اشتباه کوچکی در تنظیم خبر صورت گرفته است. تسنیم ضمن پوزش از آقای میرکریمی و سایت محترم کافه سینما، خبر مربوطه را اصلاح کرد.

عبارت مورد اشاره توضیحات سایت کافه سینما به این شکل اصلاح شد:

میرکریمی اضافه کرد: سایت کافه سینما و چند سایت دیگر نیز در این باره خبررسانی کرده بودند و یک سایت خبری هم شماره من را در اختیار مخاطبانش قرار داده بود و عده‌ای تمام ایام عید با من تماس می گرفتند و از من می خواستند در فیلمی که هنوز وضعیتش مشخص نیست حضور داشته باشند و برای بازیگری تست بدهند.

نظر شما