شناسهٔ خبر: 30700 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همایون اسعدیان از شورای پروانه ساخت خداحافظی کرد

شورای پروانه ساخت در سال جدید با تغییراتی مواجه شده است و نمایندگان خانه سینما با تغییر هیات مدیره در شورای پروانه ساخت تغییر خواهند کرد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛ شورای پروانه ساخت که وظیفه خطیری را برعهده دارد در سال 94 با تغییری روبرو است و همایون اسعدیان که یکی از نمایندگان صنوف خانه سینما به شمار می‌آید سال گذشته در آخرین جلسه برگزاری جلسه با اعضای جلسه خداحافظی کرده است.

 پیش از این همایون اسعدیان در جمع‌های خودمانی گفته بود که قصد ندارد در شورای پروانه ساخت باقی بماند و در سال جدید قصد دارد کارگردانی کند اما به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرد.

عده‌ای معتقدند با تغییر مدیریت خانه سینما ممکن است هیات مدیره جدید قصد داشته باشند نمایندگان خود را تغییر دهند و همین امر باعث شد تا اسعدیان از حضور در شورای پروانه ساخت در سال جدید صرفنظر کند.

براساس این گزارش، جمال شورجه، مجید رضابالا، حسین کرمی، اکبر نبوی، محمدباقر قهرمانی، همایون اسعدیان و منوچهر شاهسواری 7 عضو  شورای پروانه ساخت هستند که فیلمنامه‌های سینمایی را مورد بررسی قرار داده‌اند که در میان این اعضاء همایون اسعدیان و منوچهر شاهسواری به عنوان نمایندگان خانه سینما در این جمع حضور دارند.

نظر شما