شناسهٔ خبر: 30774 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های دانشگاه علامه برای ایجاد تحول در سال ۹۴

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به برنامه‌ریزی این دانشگاه برای ایجاد تحول در سال ۹۴، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مدون، جایگاه دانشگاه علامه در رتبه‌بندی‌های دانشگاه‌ها احیا شود.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از فارس؛  حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای سال جدید در دانشگاه علامه امیدواریم امسال شاهد تحول در این دانشگاه در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی افزود: امیدواریم از طریق اجرای برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم در رتبه‌بندی‌ها مجددا جایگاه دانشگاه علامه را احیا کنیم و جزء دانشگاه‌های برتر قرار بگیریم.

سلیمی با اشاره به جزئیات برنامه‌های تحولی دانشگاه علامه اظهار داشت: اصلاح نسبت استاد به دانشجو و رشد تولید مقالات علمی و ارتقای کیفیت کلاس‌ها و دانشجویان ورودی، افزایش درآمد اختصاصی دانشگاه و افزایش ارتباط با دستگاه‌های اجرایی سبب بهبود جایگاه دانشگاه علامه در رتبه‌بندی‌ها می‌شود.

رئیس دانشگاه علامه اضافه کرد: البته افزایش ارتباط این دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته 15 برابر شده است که برنامه‌ریزی داریم این ارتباط را توسعه دهیم.

نظر شما