شناسهٔ خبر: 30879 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پرستویی تهیه‌کننده فیلمساز جوان می‌شود/ بازگشت قهرمان

پرویز پرستویی تهیه کنندگی فیلم جدید مهدی نادری با موضوع اجتماعی را به عهده گرفت.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ مهدی نادری کارگردان سینمای درباره ساخت فیلم جدیدش به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی گفت: چندی پیش نگارش فیلمنامه ای با موضوع اجتماعی را آغاز کردم و برای تهیه‌کنندگی آن با پرویز پرستویی صحبت کردم و قرار است پرستویی علاوه بر تهیه کنندگی، نقش اول را هم بازی کند.

وی در توضیح فیلمنامه در دست نگارش خود عنوان کرد: داستان در ژانر اجتماعی نوشته شده و نکته قابل توجه در نگارش آن توجه به عنصر قهرمان پروری در سینمای ایران است. سینمای ایران قهرمان پروری به معنای اصیل خود را از دست داده و من در این فیلمنامه از بازگشت قهرمان به سینما حرف زده ام.

کارگردان فیلم «بدورد بغداد» در پاسخ به اینکه چرا از علاوه بر تهیه کنندگی از پرویر پرستویی برای بازی در این فیلمنامه سینمایی دعوت به عمل آورده است؟ گفت: من کسی را بهتر از پرستویی به عنوان قهرمان نمی شناسم. اگر نگاهی دقیق به بازی های او در سینما داشته باشیم متوجه می شویم که این بازیگر در اغلب فیلم هایی که بازی کرده حق مطلب را درباره قهرمان داستان ایفا کرده است.

نادری اضافه کرد: این فیلمنامه از جمله طرح های قدیمی ام بوده و هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام و باید این نکته را متذکر شوم که در نگارش اولیه از استاد بزرگوارم علیرضا نادری مشاوره گرفتم و در حال حاضر هم مشغول نگارش فیلمنامه نهایی هستم.

این کارگردان سینمای ایران در پایان صحبت های خود درباره زمان ساخت اثر گفت: شرایط تولید در سینما تغییر کرده است و نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی فیلمبرداری را آغاز می کنم اما مقدمات تولید را از اول اردیبهشت ماه می‌چینم.

نظر شما