شناسهٔ خبر: 30885 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل برج میلاد: هنوز برنامه‌ای برای میزبانی کنسرت‌های پاپ نداریم

مدیر مرکز همایش های برج میلاد اعلام کرد هنوز برای برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ برنامه ریزی خاصی صورت نگرفته است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ علیرضا شریفی درباره برنامه‌های موسیقایی برج میلاد گفت: فعلا تصمیم‌گیری خاصی برای برگزار شدن کنسرت‌های موسیقی پاپ در مرکز همایش‌های برج میلاد انجام نگرفته است و ما با گروه‌های موسیقی پاپ درباره برگزاری کنسرت در این مرکز گفتگو نداشته و وعده ای نداده‌ایم.

وی که به تازگی به عنوان مدیر در برج میلاد تهران به فعالیت مشغول است در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با وجود اعلام رسمی مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد مبنی بر از سر گیری کنسرت های موسیقی پاپ در برج میلاد، تصریح کرد: ما هنوز مذاکره ای با مسوولان وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت در برج  میلاد نداشتیم و تا زمانی هم که شورای فرهنگی برج تصمیمی برای برگزاری کنسرت در برج میلاد نداشته باشد، برنامه ها طبق روند قبلی انجام خواهد گرفت.

شریفی در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: فعلا آنچه برای برگزاری کنسرت های موسیقی تصمیم گیری شده است فقط در حوزه موسیقی سنتی است که برنامه های مربوط به برج میلاد در اطلاع رسانی که باید انجام شود به سمع و نظر مردم خواهد رسید و تا امروز که با شما صحبت می کنم هنوز برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت پاپ در برج میلاد نداریم.

اظهارات مدیر عامل برج میلاد تهران پیرامون برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ در حالی است که دی ماه سال گذشته پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد در نشست خبری اولین جشنواره موسیقی استاد شهناز خبر از اجرای دوباره کنسرت های پاپ در برج میلاد خبر داده بود.

ارجمند دراین نشست که هفتم دی ماه سال گذشته در تالار وحدت برگزار شد، گفته بود: طبق توافقاتی که با مدیریت برج میلاد انجام گرفته با شروع جشنواره بین المللی موسیقی فجر، کنسرت های پاپ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شوند و ما از این تاریخ دیگر محدودیتی پیرامون برگزاری کنسرت های پاپ در این مکان نخواهیم داشت.

نظر شما