شناسهٔ خبر: 30893 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تماشاخانه استاد انتظامی میزبان سه نمایش تازه شد

تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران در فروردین ماه سال جاری میزبان سه نمایش «دومینو»، «پرسونا» و «ناراحت» نمایش است.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از  فارس ؛ نمایش‌های «دومینو»، «پرسونا» و «ناراحت» تا 4 اردیبهشت در تماشاخانه استاد انتظامی به روی صحنه می‌روند. کارگردانی نمایش «دومینو» را مهتاب صفدری بر عهده دارد و سینا کرمی، ارسطو خوش‌رزم، سهیل قنادان، امیرمحمدی، طاها محمدی، فاطیما نوفلی، کیارش اردشیرپور، شایان فصیح‌زاده، هانیه صالحی و علی احمدی بازیگران آن به‌شمار می‌آیند. نمایشنامه این اثر نوشته محسن زمانی است و در آن به داستان 3 خانواده از یک شهر پرداخته می‌شود که در ظاهر ارتباطی با هم ندارند اما سرنوشت، زندگی آنها را به شدت به هم مربوط می‌سازد. مدت زمان این نمایش 55 دقیقه است.

کارگردانی نمایش «پرسونا» بر عهده ملیکا رضی است و صفورا کاظم‌پور، پژند سلیمانی، سعید لیل‌دوست و هوشمند هنرکار در آن به ایفای نقش می‌پردازند. داستان این نمایش که مدت زمان آن 50 دقیقه است، روایت زندگی یک زن بازیگر به همراه پرستارش است. این بازیگر به همراه پرستارش جهت تکمیل روند درمان راهی شمال می‌شوند و در آنجا برای این دو زن اتفاقاتی رخ می‌دهد.

نمایش «ناراحت» را فرید یوسفی و الهه عبدی کارگردانی می‌کنند و بازیگران آن عبارتند از: امید اشرفی مقدم، نکیسا بهشتی‌ نژاد، پریسا جداری، کیارش جمشیدی، الهام خدابنده، شادی خواجه، آیه دریس، نازنین رفاهی‌، فرزام زمانی‌، فاطمه سوهانی، هما سیدانی، مجید طالقانی، فائزه قدمی‌، غزاله محتشم، کیمیا محدث، طاهره هزاوه، علیرضا گرگانی و محمدحسین مجد طاهری. طراح و سرپرست نویسندگان این نمایش فرید یوسفی است و داستان آن به فردی مربوط می‌شود که ناراحت است و بقیه را وادار به خوشحالی می‌کند. در طی تلاش برای خوشحالی سایرین، وی روز به روز ناراحت‌تر می‌شود.

 این نمایش‌ها تا 4 اردیبهشت به ترتیب از ساعت 18، 19:15 و 20:30 به روی صحنه می روند. 

نظر شما