شناسهٔ خبر: 30908 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مجدد توقف رشته‌های پیام نور/ آخرین وضعیت ادغام واحدها

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از بررسی مجددد رشته و رشته محل های این دانشگاه خبر داد و گفت: بحث آمایش رشته و رشته محل ها در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ اصغر ابوالحسنی درخصوص تجمیع رشته ها که در مجموع به تجمیع واحد و مراکز دانشگاه پیام نور منجر می شود، گفت: این مساله نیاز به بررسی دقیق و آمایش دارد .

وی ادامه داد: بحث آمایش رشته و رشته محل ها دردستور کار دانشگاه قرار دارد، دریک مقطعی در سال گذشته درجمع بندی اول به این جمع بندی رسیدیم که برخی رشته ها برای مدتی متوقف شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: درحال حاضر مشغول بررسی مجدد این موضوع هستیم. چون برخی استان ها اعلام کرده اند علاقمندان و داوطلبانی هستند که مایلند دراین رشته ها، حتی رشته هایی که حذف شده تدریس کنند. برای همین ممکن است برخی را بازنگری کنیم. 

وی افزود: با توجه به زمان بر بودن این مساله، نتیجه نهایی ترم های آینده اعلام می شود.

وی درخصوص تجمیع واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور نیز گفت: برای این کار باید هم نیازهای فعلی، هم جمعیت موجود مراکز مورد نظر، سیاست جمعیتی اعمال شده در آن مناطق، همچنین مراکز و واحدهای هم جوار را با جوانب بررسی کنیم در نهایت به جمع بندی دست یابیم و با هماهنگی مسئولان منطقه ای اگر ادغامی نیاز باشد، صورت گیرد.

نظر شما