شناسهٔ خبر: 30925 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آموزش نقد و ویراستاری کتاب در ایرانداک

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) دوره آموزشی نقد کتاب و ویراستاری کتاب را 24 و 31 فروردین‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از ایبنا؛ نخستین دوره آموزشي مديريت آموزش پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ایرانداک) در سال جدید، از ۲۲ تا ۳۱ فروردین‌ماه در محل این پژوهشگاه برگزار می‌شود.  

دوره آموزشی «روش نقد كتاب» با تدریس دكتر فريبرز درودي، عضو گروه پژوهشي تعامل انسان و اطلاعات پژوهشكده علوم اطلاعات و سرپرست مركز اطلاعات و مدارک علمي، در تاریخ ۳۱ ماه جاری و کارگاه آموزش «ويراستاري كتاب، مقاله و پايان‌نامه» نیز با تدریس عليرضا دانشوران، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.  

«آشنايي با شيوه‌هاي نگارش و انتشار مقاله‌هاي علمي در مجله‌هاي آي.اس.آي»، «روش‌هاي تحقيق با تأكيد بر اقدام‌پژوهي و درس‌پژوهي»، «راهنماي گزارش‌نويسي»، «روش‌هاي تجزيه و تحليل داده‌هاي آماري با استفاده از نرم‌افزار اس.پي.اس.اس (مقدماتی)»، «آشنايي با شبكه‌هاي عصبي و استفاده از جعبه ابزار (MATLAB) شبكه عصبي نرم‌‌افزار»،‌ «مهارت‌هاي تدوين و نگارش پروپوزال‌هاي دانشگاهي: ويژه گرايش‌هاي علوم انساني و اجتماعي» و «آشنايي با داده كاوي و كاربردهاي آن» از دیگر دوره‌های آموزشی فروردین‌ماه ایرانداک است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران (ایرانداک) به نشانی www.irandoc.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما