شناسهٔ خبر: 30947 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

انتشارات پرستوی سپید با ۵۰ کتاب تازه در نمایشگاه تهران

مدیر انتشارات پرستوی سپید از حضور در نمایشگاه تهران با ۵۰ کتاب چاپ اول خبر داد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از مهر؛ فرحناز یوسفی نویسنده و مدیر انتشارات پرستوی سپید از انتشار چند کتاب به خط بریل در این موسسه انتشاراتی خبر داد و گفت: پس از چاپ کتاب «حاجی فیروز» به خط بریل، سه کتاب دیگر از من و همچنین کتاب «کلاه مترسک» نوشته محمدحسین آهویی با همکاری مرکز نابینایان رودکی (موسسه خیریه و نیکوکاری ریحانه) و با خط بریل برای نابینایان به چاپ رسید.

به گفته یوسفی، سه کتاب نوشته او یکی با عنوان کلیدهای آرامش و با موضوع مثبت‌نگری و روانشناسی، دیگری با عنوان یک سبد واژه و سومی با نام کوتاه نوشت که هر دو گزیده‌ای از کاریکلماتورهای وی هستند، همزمان با انتشار مجموعه شعر سپیید  محمد حسین آهویی با عنوان کلاه مترسک، راهی بازار شده‌اند.

مدیر انتشارات پرستوی سفید همچنین از تجدید چاپ  کتاب پیشه وران کهن نوشته خودش برای عرضه در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران خبر داد و گفت: در این کتاب پیشه‌هایی که از بین رفته‌اند یا در حال از بین رفتن هستند، از قبیل لحاف دوزی، مسگری و رویگری، شیشه گری، نمدمالی، سفالگری و... معرفی شده‌اند.

وی گفت: انتشارات پرستوی سپید با ۵۰ عنوان کتاب چاپ اول در نمایشگاه بین الملی کتاب شرکت می کند. از آخرین کارهای چاپ شده انتشارات که حمایت از نوقلمان است، می‌توان به کتاب‌های زیر را برشمرد: مجموعه اشعار برایت دو پرچین غزل کاشتم سروده آرزو رحیمی، بهار گلشن- بهجت کریمی (گلشن)، کلاغ‌ها تمام حرف‌هایت را بردند نوشته رضا محبی‌راد، چامه‌نامه (رفتم تا بمانی) سروده محمد مهدور، سقف کبود- اثر مهدی شمس‌الدینی، قبل از غروب نگاهم بیا سروده آذر عاصمی و واژه‌های خیال سروده محمد عطار (کیوان).

یوسفی افزود: از دیگر آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند، می‌توان به کتاب‌های صدایی به رنگ صدای تو سروده مه عالم غیاثی اجقان، رویای گندمزار سروده مهدیه ملک‌پور، سپیدای من اثر آذر عاصمی، شکوه علفزار اثر رودابه دعوتی و نیز مجموعه داستان‌های کوتاه سوپ جوجه برای تقویت روح مادران ترجمه مریم اردستانی و در چهارراه نوشته فرزاد مهرانی اشاره کرد.

نظر شما