شناسهٔ خبر: 30960 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظر مخاطبان رسانه ملی درباره «درحاشیه»

مخاطبان رسانه ملی خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه» و بیان معضلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شدند. آن‌ها چند درخواست دیگر درباره این سریال دارند.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ امورمخاطبان اداره کل صدا وسیما هرروز با تماس‌های مردمی در تشکر از پخش سریال «درحاشیه» مواجه هستند. سریالی که به گفته تماس گیرندگان با واحد۱۶۲ روابط عمومی سازمان صداوسیما مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می‌کشد و درقالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر ونظرمسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تربه مشکلات پزشکی کشور معطوف کند.

آمارهای تماس با امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌دهد در مقطع زمانی ۱۰تا۱۵ فروردین از میان تماس های مردمی حدود ۸۰ درصد تماس‌گیرندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.

شاد، جذاب وسرگرم کننده بودن محتوای سریال؛ نمایش برخی مسائل و مشکلات حوزه پزشکی؛ باورپذیر بودن محتوای سریال؛ نمایش وضعیت بد و غیرقابل قبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است که مخاطبان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

بالابردن زمان پخش؛ اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه؛ تکرار پخش سریال از شبکه HD؛ حذف یا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی؛ کم کردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهم‌ترین درخواست‌هایی است که تماس گیرندگان داشته‌اند.

نظر شما